loading...
نودکار
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 1158 جمعه 03 اسفند 1397 نظرات (1)

رئيس پژوهشگاه و شبكه آزمايشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی از جذب نيرو اعضای هيأت علمی و كاركنان با مدرک دكتری در اين پژوهشگاه خبر داد.

رئيس پژوهشگاه و شبكه آزمايشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان كرد: اعضای هيأت علمی با مرتبه علمی مربی و بالاتر و كاركنان با مدرک دكتری كه دارای روزمه در حوزه‌های علمی، پژوهشی، فناوری و مديريت اجرایی و دارای برنامه عملياتی در حوزه‌های فعاليت‌های مورد نياز پژوهشگاه و شبكه آزمايشگاهی هستند، می توانند تا ۱۰ اسفند سال جاری رزومه‌های خود را به نشانی cri@iau.ac.ir ارسال كنند. نگاهداری درباره حوزه‌های فعاليت‌های مورد نياز پژوهشگاه و شبكه آزمايشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی اظهارداشت: توسعه و گسترش طرح‌های پژوهشی ملی و بين‌المللی، ارتباط دانشگاه، صنعت و جامعه، سياست‌گذاری علمی، شبكه آزمايشگاهی، امور اقتصاد پژوهشي، مديريت دانش، بازاريابی آزمايشگاه‌ها، نيازسنجی و علم سنجی، اخلاق پژوهش، ديپلماسی علمی، صندوق حمايت از پژوهشگران، امور مفاخر و سرآمدان دانشگاه از حوزه‌های مورد نياز پژوهشگاه و شبكه آزمايشگاهیدانشگاه آزاد اسلامی است.

 

 

admin بازدید : 1238 شنبه 27 بهمن 1397 نظرات (0)



:small_blue_diamond:مجتمع آموزش عالي شیروان با استناد به دستور بیستم هفتمین نشست عادی هيأت امناي دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي استان خراسان شمالی-تهران مورخ 13/06/1397، در نظر دارد جهت تكميل نيروي انساني مورد نياز خود از بين متقاضیان با شرايط زير از طريق آزمون كتبي و انجام مصاحبه پس از طي مراحل گزينش به صورت قرارداد انجام کار مشخص، بكارگيري نمايد.

:small_blue_diamond:ثبت نام در این آزمون منحصرا به صورت اینترنتی و از طریق سایت مجتمع آموزش عالی شیروان به آدرس www.cheshirvan.ac.ir و از تاریخ درج آگهی تا پایان تاریخ

admin بازدید : 1380 شنبه 10 آذر 1397 نظرات (0)

موسسه كارآفرينان آوا سلامت به منظور تامين نيروی انسانی مورد نياز دانشكده علوم پزشكی وخدمات بهداشتی اسفراين  در 13 رشته شغلی  به صورت شركتی و قراردادی طبق جدول ذيل نسبت  به اجرای فراخوان استخدامی از طريق برگزاری آزمون علمی و مصاحبه اقدام می نمايد.

 

موسسه کارآفرینان آوا سلامت به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیازدانشکده علوم پزشکی وخدمات بهداشتی اسفراین  در 13 رشته شغلی  به صورت شرکتی و قراردادی طبق جدول ذیل نسبت  به اجرای فراخوان استخدامی از طریق برگزاری آزمون علمی و مصاحبه اقدام می نماید.
 

*مهلت ثبت نام از تاریخ  1397/09/6  لغایت  1397/09/14  می باشد

 

 ( نیرو شـرکتی)

ردیف

عنوان شغلی

تعداد مورد نیاز

مرد

زن

شرایط احراز و مدرک تحصیلی

1

نگهبان

6

6

-

- دارابودن مدرک تحصیلی دیپلم کامل متوسطه و  فوق دیپلم کلیه رشته ها

- داشتن حداقل قد 175 سانتیمتر

- داشتن تناسب بین قد و وزن

- موفقیت در آزمون روانشناختی و آمادگی جسمانی

2

*خدمتگزار

10

3

7

- دارابودن مدرک تحصیلی دیپلم کامل متوسطه

- دارا بودن  شرایط جسمانی و فیزیکی

 

(نیروی قراردادی)

ردیف

عنوان شغلی

تعداد مورد نیاز

مرد

زن

مرد /زن

شرایط احراز و مدرک تحصیلی

1

کارشناس آزمایشگاه

(تشخیص طبی)

1

-

1

-

- دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته علوم آزمایشگاهی

- کارشناسی ارشد در رشته بیوشیمی بالینی و میکروب شناسی پزشکی منوط به دارا بودن مدرک تحصیلی در رشته  کارشناس علوم آزمایشگاهی

2

مهندسی کامپیوتر

(تحلیل گر سیستم)

1

1

-

-

- دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار منوط به دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی کامپیوتر

3

کارشناس مبارزه با بیماری ها

2

2

-

-

- دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته های  بهداشت عمومی و مبارزه با بیماری ها

- دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در رشته آمار زیستی ، انگل شناسی پزشکی، اپیدمیولوژی منوط به دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته های  بهداشت عمومی و مبارزه با بیماری ها

4

کارشناس سلامت اجتماعی

1

1

-

-

- دارابودن  مدرک  تحصیلی کارشناسی در رشته روانشناسی کلیه گرایش ها

-کارشناسی ارشد روانشناسی کلیه گرایش ها منوط به داشتن کارشناسی در رشته  روانشناسی

5

مددکار اجتماعی

1

-

-

1

- دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته های مددکاری اجتماعی و خدمات اجتماعی

- کارشناسی ارشد رشته  مددکار اجتماعی منوط به دارا بودن مدرک تحصیلی  کارشناسی در رشته های  مددکاری اجتماعی و خدمات اجتماعی

6

کارشناس فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل

1

1

-

-

- دارا بودن مدرک تحصیلی  دکترای حرفه ای در رشته دارو سازی

7

روانشناس

2

1

1

-

- دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته روانشناسی بالینی

- کارشناسی ارشد در رشته روانشناسی بالینی منوط به دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی  در رشته روانشناسی (تمام گرایش‌ها)

8

کارشناس تغذیه

1

-

-

1

- دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته تغذیه

- کارشناسی ارشد در رشته تغذیه بالینی منوط به دارا بودن مدرک تحصیلی  کارشناسی در رشته تغذیه

9

کارشناس بیمه و  اقتصاد درمان

1

-

-

1

- دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی

- کارشناسی ارشد در رشته مدیریت خدمات بهداشتی درمانی منوط به دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته های بهداشت عمومی، بهداشت خانواده، مبارزه با بیماری ها، حسابداری، اقتصاد مدیریت دولتی و امور مالی

10

کارشناس بهداشت حرفه ای

1

1

-

-

- دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته بهداشت حرفه‌ای

- کارشناسی ارشد در رشته بهداشت حرفه‌ای، ارگونومی، مهندسی ایمنی و بازرسی فنی، ایمنی و  محیط زیست، پدافند غیر عامل در نظام سلامت،  سم شناسی محیط، مهندسی محیط زیست با گرایش آلودگی هوا منوط به دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته بهداشت حرفه ای

11

کارشناسی بهداشت محیط

1

1

-

-

- دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته  مهندسی بهداشت محیط

 - کارشناسی ارشد در رشته مهندسی بهداشت محیط، منابع طبیعی (محیط زیست )، مدیریت سلامت ایمنی و محیط زیست، مدیریت پسماند، آبشناسی (هیدرولوژی )، بهسازی محیط، معماری و آمایش، جغرافیا و برنامه ریزی شهری، بهداشت مواد غذایی، بهداشت و ایمنی مواد غذایی، بهداشت پرتوها منوط به دارا بودن مدرک تحصیلی  کارشناسی در رشته مهندسی بهداشت محیط

 

 

توجه: ثبت نام آزمون صرفاً بصورت الکترونیکی و منحصراً از طریق سامانه موسسه کارآفرینان آوا سلامت به آدرس:  http://avasalamat.org  انجام می‌شود

 

admin بازدید : 1259 یکشنبه 04 آذر 1397 نظرات (0)

کسب درامد با سرچ کردن (نصب افزونه سایت پر سرچ)

 

با عضو شدن در سایت و هر سرچی که در گوگل انجام بدین 0.25 توکن(pre)به شما میده  و روزانه 32 تا سرج می تونید انجام بدین یعنی روزانه 8 توکن پرسرچ میده

 

 

لینک ثبت نام

 

قیمت این توکن در coinmarketcap.com  در زمان نوشتن این متن   0.035 دلار هست

 

Presearch (Presearch (PRE

 

اموزش ثبت نام  فیلم

admin بازدید : 1651 شنبه 26 آبان 1397 نظرات (0)

کسب درامد با موبایل

نرم افزار Pivot و کسب بیتکوین رایگان

در این روش این نرم افزار را بر روی گوشی خودتون نصب میکنید و  از 3 طریق می تونید کسب درامد کنید
1- مطالعه ی مطالب دیگر کاربران! (20 عدد در روز) مانند لایک و فالو کردن می باشد
2-دعوت از دوستان خود برای پیوستن به pivot
3- پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال برای دو روز آینده
بعد از نصب نرم افزار ابتدا باید ثبت نام کنید
admin بازدید : 1584 جمعه 25 آبان 1397 نظرات (0)

درامد عالی با سایت  likesrock & maya-group

 

با عضو شدن در این سایت به شما یه نرم افزار میده بر روی کامپیوتر نصب می کنید و می تونید با لایک و فالو و کلیک و تویت و اد فرند و....کسب درامد کنید درامد به یورو و الت کوین خود سایت به نام msh  می باشد

این سایت در روسیه قرار داره و معتبر هست

 

    لینک ثبت نام

 

 

 

تصویر داخل نرم افزار

admin بازدید : 1261 چهارشنبه 16 آبان 1397 نظرات (0)

بدست اوردن بیت کوین ؛ لایت کوین

، داش کوین ، بیت کوین کش و داج کوین فقط با کلیک  100 واقعی و پرداختی دار و امتحان شده است

 

بیت کوین رایگان از سایت      bonusbitcoin 

  بیت کوین رایگان از سایت          bitfun       

بیت کوین رایگان از سایت       moonbit      

 

داش کوین رایگان از سایت         moondash

بیتکوین کش رایگان از سایت    bitcoin cash

       moonliteco  لایت کوین از سایت       

 

داج کوین از سایت              moondoge     


از همه مهمتر این سایت ها همه به  سایت coinpot پرداخت می کنند و جالبتر از همه شما می تونید داخل سایت coinpot ارز ها رو به یک ارز تبدیل کنید و برداشت بزنید سریعتر به حداقل برداشت میرسید مثلا همه رو به لایت تبدیل کنید

 

 

نحو کار هر 7 تا سایت مشابه هم هست 2 سایت بالا هر 15 دقیقه باید بر روی گزینه clime کلیک کنید در این 2 سایت باید ثبت نام کنید

ولی در مورد 5 سایت دیگه نیازی به ثبت نام نداره فقط ایمیلی که داخل coinpot برای ثبت نام وارد کردید از شما می خواد .

سایت باز کنید ی بارامتحان کنید بعد خودش براتون جمع میکنه درضمن یاتون باشه قبل از بستن صفحه باید در اخر گزینه clime  و بعد تیک گزینه من ربات نیستم بزنید و بعد گزینه submit بزنید تا به حسابتون واریز بشه

اموزش ثبت نام در coinpot

admin بازدید : 1358 چهارشنبه 30 خرداد 1397 نظرات (0)

سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش


سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش
شامل:

روش تدریس تربیت بدنی   ۲۷۰ سوال + پاسخنامه

روان شناسی تربیتی 200 سوال + پاسخنامه

سنجش ،ارزیابی 200 سوال + پاسخنامه

تکنولوژی آموزشی  200 سوال + پاسخنامه

تعلیم و تربیت 200 سوال + پاسخنامه

آزمون سازی 200 سوال + پاسخنامه

admin بازدید : 1318 چهارشنبه 30 خرداد 1397 نظرات (0)

دفترچه آموزش و پرورش سال 84-86-89 -94-95

 

سوالات استخدامی آموزش و پرورش

  • 420سوال شامل :
  • زبان و ادبیات فارسی +پاسخنامه
  • معارف اسلامی +پاسخنامه
  • هوش و استعداد +پاسخنامه
  • اطلاعات عمومی و مبانی قانونی +پاسخنامه
  • مهارت های کامپیوتر ( فن آوری  اطلاعات ) +پاسخنامه
  • زبان انگلیسی +پاسخنامه


admin بازدید : 1400 پنجشنبه 01 تیر 1396 نظرات (0)

 

اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص زمان ثبت نام و برگزاری چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۶

پیرو اطلاعیه منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۶/۲/۲۶، بدین وسیله به اطلاع تمام داوطلبان متقاضی شرکت در چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر برای دستگاه های وزارت آموزش و پرورش، بانک سپه، بانک مسکن، سازمان حسابرسی، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان بنادر و دریانوردی، بانک صنعت و معدن، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، وزارت امور خارجه، سازمان پزشکی قانونی کشور، سازمان اداری و استخدامی کشور، بیمه مرکزی ایران، سازمان ملی بهره وری ایران، وزارت امور اقتصادی و دارایی، موسسه آموزش عالی علمی کاربردی صنعت آب و برق و ۱۱ دستگاه اجرایی استان البرز (اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعی استان – اداره کل حفاظت محیط زیست استان- اداره کل دامپزشکی استان- اداره کل راه و شهرسازی استان- اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان- اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان- اداره کل منابع طبیعی استان- اداره کل هواشناسی استان- استانداری استان- سازمان بهزیستی استان و مرکز پزشکی قانونی استان) می رساند که ثبت نام آزمون مذکور از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org از تاریخ ۱۳۹۶/۳/۲۹ لغایت ۱۳۹۶/۴/۵ انجام می پذیرد. ضمناً به اطلاع می رساند که شرایط ثبت‌نام، شغل و محل مورد تقاضا، ظرفیت‌های استخدامی به تفکیک واحدهای استانی و جنسیت مورد تقاضا، سن و شرایط عمومی و اختصاصی هریک از دستگاه های استخدام‌کننده و سایر اطلاعات مورد نیاز و همچنین تاریخ برگزاری چهارمین آزمون مشترک فراگیر در دفترچه راهنمای ثبت نام که همزمان با ثبت نام در سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org   قرار خواهد گرفت، درج خواهد شد.

 

 

سوالات آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی


admin بازدید : 2114 پنجشنبه 09 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

استخدام بانک صادرات ایران فرودین ماه سال ۹۵

بانک صادرات ایران به منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود در استان‌های سیستان و بلوچستان و بوشهر به شرح جدول زیر برای تصدی در شغل بانکدار و بانکیار (تحویلدار)، از داوطلبان مرد واجد شرایط به شرح زیر بر اساس ضوابط آیین‌نامه استخدامی مربوط، از طریق آزمون علمی، مصاحبه، تحقیق، معاینات پزشکی و . . . با انعقاد قرارداد کار موقت و بیمه درمان و بازنشستگی تامین اجتماعی دعوت به همکاری می‌نماید

ردیفنام استانحوزهشهرستان و شهر‌های مورد نیاز
۱ سیستان و بلوچستان زابل زابل، زهک، هیرمند، هامون، نیمروز
ایرانشهر ایرانشهر، سراوان، خاش، سرباز، فنوج، سوران، مهرستان، بمپور، سیب و سوران، اسپکه، دلگان
چابهار چابهار، کنارک، نیک‌شهر، راسک، قصرقند، نوبندیان، بریس، جکیگور، پیشین، بنت
۲ بوشهر —— بوشهر، گناوه، دیلم، دشتستان، تنگستان، دشتی، دیر، عسلویه، کنگان، جم

شرایط و ضوابط استخدامی

۱ – تابعیت جمهوری اسلامی ایران و تعهد به نظام و قانون اساسی.
۲ – تدین به یکی از ادیان رسمی کشور.
۳ – تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی طبق تشخیص مراجع پزشکی مورد نظر بانک.
۴ – عدم اعتیاد به دخانیات ، مواد مخدر و روان‌گردان.
۵ – نداشتن سوء پیشینه کیفری مؤثر.
۶ – دارابودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم.
توجه : کارت یا برگ معافیت موقت مورد پذیرش نمی‌باشد و تاریخ ترخیص خدمت وظیفه و یا تاریخ صدور کارت معافیت دائم قانونی باید قبل از تاریخ ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ باشد.
۷ – بومی بودن ( صرفاً شهرستان و یا شهر محل تولد و یا محل اخذ مدرک تحصیلی دیپلم، ملاک بومی بودن متقاضی مورد پذیرش بانک می‌باشد. )
تبصره : برای کلیه داوطلبان شهرستان‌های استان بوشهر، شرط پذیرش بومی بودن، استان بوشهر لحاظ می‌گردد.
۸ – حداکثر سن برای متقاضیان با مدرک تحصیلی کارشناسی ۲۷ سال تمام ( متولدین ۱۳۶۸/۰۱/۱۵ به بعد )
و حداکثر سن برای متقاضیان با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد ۲۹ سال تمام ( متولدین ۱۳۶۶/۰۱/۱۵ به بعد)

۹ – رشته و گرایش‌های تحصیلی قابل پذیرش:

• مقطع کارشناسی
حسابداری- ‌حقوق- آمار- ‌مهندسی صنایع- فن‌آوری اطلاعات (IT)- علوم کامپیوتر– کامپیوتر با گرایش های«نرم‌افزار، سخت‌افزار»- اقتصاد و علوم اقتصادی با گرایش های « بازرگانی، نظری، ‌صنعتی، پول و بانکداری»- ‌مدیریت با گرایش‌های« مالی، بازرگانی، ‌صنعتی، ‌دولتی، بیمه، امورگمرکی، ‌بانکداری (علوم بانکی)، فن‌آوری اطلاعات (IT )»- ریاضی با گرایش های« محض- کاربردی»

• مقطع کارشناسی ارشد
حسابداری با گرایش های «حسابداری، حسابرسی»، مدیریت بازرگانی با گرایش های «بازاریابی، مدیریت مالی، مدیریت تحول، بازاریابی بین‌الملل، بازرگانی داخلی، مدیریت بیمه»، حقوق با گرایش های «خصوصی، عمومی، بین الملل، اقتصادی، مالی و اقتصادی، تجاری اقتصادی بین المللی، تجارت الکترونیکی»، مدیریت دولتی با گرایش های «مدیریت نیروی انسانی، مدیریت سیستمهای اطلاعاتی، مدیریت مالی دولتی، تشکیلات و روش‌ها، مدیریت تحول»، مدیریت صنعتی با گرایش های «تحقیق در عملیات، تولید، مالی»، مدیریت (MBA) با گرایش های «مدیریت مالی، استراتژی، اقتصاد مدیریت، مدیریت بازاریابی، مدیریت تکنولوژی، مدیریت توسعه سازمان و منابع انسانی، سیستمهای اطلاعاتی مدیریت»، مدیریت مالی، مدیریت اجرایی، مدیریت فن آوری اطلاعات، MBA مدیریت بازرگانی و بازاریابی بین المللی با گرایش های «بازرگانی بین المللی، بازاریابی، مالی»، مهندسی فن‌آوری اطلاعات با گرایش های «تجارت الکترونیکی، طراحی و تولید نرم افزار، فن آوری اطلاعات و مدیریت، مدیریت سیستمهای اطلاعاتی، شبکه های کامپیوتری، سیستمهای چند رسانه ای، امنیت اطلاعات، معماری سازمانی»، اقتصاد با گرایش های «علوم اقتصادی، برنامه ریزی سیستمهای اقتصادی، توسعه اقتصادی و برنامه ریزی ، اقتصاد انرژی ، اقتصاد و تجارت الکترونیک، اقتصاد اسلامی»، بانکداری اسلامی، ریاضی با گرایش‌های «آنالیز، ریاضیات مالی»، آمار با گرایش های «آمار ریاضی، آمار بیمه، آمار اجتماعی و اقتصادی»، علوم کامپیوتر، مهندسی کامپیوتر با گرایش های «معماری سیستمهای کامپیوتری، معماری کامپیوتر، مهندسی نرم‌افزار، الگوریتم-ها و محاسبات»، مهندسی صنایع با گرایش های «مدیریت سیستم و بهره وری، سیستم های اقتصادی و اجتماعی»

۱۰- حداقل معدل کل برای متقاضیانی که مدرک تحصیلی از دانشگاه‌های دولتی اخذ نموده‌اند ۱۴ تمام و دانشگاه‌های آزاد و غیرانتفاعی ۱۵ تمام می‌باشد.
توجه: صرفاً مدارک تحصیلی موسسات آموزش عالی که مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می باشد ملاک عمل قرار خواهد گرفت و تاریخ فراغت از تحصیل کلیه داوطلبان باید قبل از تاریخ ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ باشد.

نحوه ثبت نام

۱ – متقاضیان واجد شرایط به منظور ثبت نام در آزمون استخدامی می بایست از ساعت ۰۰: ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۵/۰۱/۲۹ با مراجعه به سایت اینترنتی بانک به آدرس www.bsi.ir نسبت به تکمیل فرم ثبت نام موجود در سایت مذکور اقدام و در ادامه از طریق درگاه اینترنتی نسبت به واریز وجه ثبت نام به مبلغ ۴۰۰.۰۰۰ ریال اقدام نموده و با دریافت کد رهگیری نهایی از تکمیل کلیه مراحل ثبت نام اطمینان حاصل نمایند.
* با عنایت به عدم امکان استرداد وجه ثبت نام، خواهشمند است صرفاً درصورت احراز شرایط مورد نیاز بانک،اقدام به ثبت نام گردد.
۲ – مهلت ثبت نام تا ساعت ۰۰: ۲۴ روز شنبه مورخ ۱۳۹۵/۰۲/۱۱ تعیین گردیده است. (به داوطلبان عزیز توصیه می‌گردد در مقطع زمانی فوق نسبت به انجام و تکمیل مراحل ثبت نام خود اقدام فرمایند.)
۳ – هنگام ثبت نام، داشتن فایل اسکن شده عکس ۴x3 ، صفحه اول شناسنامه و صفحه توضیحات (درصورت وجود توضیح) ، کارت ملی، کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد دارای معدل (مدرک تحصیلی دیپلم برای کسانی که ملاک بومی بودن آنها محل اخذ دیپلم می باشد) با مشخصات و فرمت درج شده بر روی سایت الزامی می‌باشد.
۴ – با عنایت به این که صرفاً مدارک ارسالی در زمان ثبت نام اینترنتی ملاک پذیرش بانک جهت استخدام خواهد بود، لذا مسئولیت صحت ثبت اطلاعات در سایت اینترنتی به عهده شخص متقاضی می‌باشد. بدیهی است درصورت قبولی در آزمون علمی، نسبت به اخذ و بررسی اصل مدارک پذیرفته‌‌شدگان در آزمون اقدام و چنانچه مغایرتی در مندرجات مدارک ارائه شده با شرایط آگهی بانک وجود داشته باشد و یا پس از اشتغال در بانک، مدرک تحصیلی بالاتری ارائه گردد که تاریخ اخذ آن قبل از تاریخ پایان مهلت ثبت نام و مغایر با مفاد آگهی استخدام باشد، از ادامه مراحل استخدامی متقاضی ویا ادامه همکاری در هر مرحله جلوگیری به عمل خواهد آمد و متقاضی حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

سایر نکات

۱ – پرینت کارت ورود به جلسه آزمون از روز سه‌شنبه مورخ ۱۳۹۵/۰۲/۲۱ تا یک ساعت قبل از شروع آزمون، از طریق سایت بانک www.bsi.ir قابل دریافت می باشد.
۲ – آزمون استخدامی رأس ساعت ۰۰: ۰۹ صبح روز جمعه مورخ ۱۳۹۵/۰۲/۲۴ برگزار می گردد. نشانی محل برگزاری آزمون متعاقباً در کارت ورود به جلسه درج خواهد شد.

 

admin بازدید : 2208 پنجشنبه 09 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

استخدام شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران


توجه: ثبت نام فقط از طریق سایت www.railjob.ir و www.rai.ir در تاریخهای مذکور انجام خواهد شد.

 

اطلاعیه جدید

شایان ذکر است که ثبت نام پروژه قابلیت سازی ۳ رایگان بوده و در مهلت مقرر صورت می پذیرد .
به اطلاع داوطلبین گرامی غیرراه آهنی، راه آهنی و پیمانکار می رساند مرحله اول آزمون پروژه قابلیت سازی ۳، روز جمعه ۷ خرداد  واقع در شهر تهران برگزار خواهد شد.
مکان دقیق آزمون متعاقبا اعلام خواهد شد.

دعوت به همکاری داوطلبین غیر راه آهنی در پروژه قابلیت سازی ۳ – اردیبهشت ماه ۹۵

شرکت راه آهن ج.ا.ا جهت انجام امور پروژه های مورد نظر خود در تهران وسایر شهرستان ها نیاز به همکاری تعدادی از فارغ التحصیلان دانشگاهی دارد. علاقمندان می توانند در صورت دارا بودن شرایط زیر، از روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۵/۲/۱۲ لغایت ۱۳۹۵/۲/۲۰ نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایند.

admin بازدید : 1774 سه شنبه 29 دی 1394 نظرات (0)

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام 41 هزارو 895 نفر در آزمون استخدام پیمانی سازمان تامین اجتماعی خبر داد.
حسین توکلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری میزان، در رابطه با آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: با توجه به اینکه مهلت ثبت‌نام آزمون استخدام پیمانی سازمان تامین اجتماعی در روز گذشته 18 دی پایان پذیرفت، تعداد 41 هزارو 895 نفر برای این آزمون ثبت نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: آزمون کتبی استخدام پیمانی این سازمان در تاریخ 16 بهمن 1394 به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

 

admin بازدید : 1804 سه شنبه 29 دی 1394 نظرات (0)

اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور در باره تمديد مهلت ثبت نام در دومين آزمون استخدامي متمركز دستگاه هاي اجرايي سال 1394

پيرو اطلاعيه‌هاي مورخ 94/10/20 و 94/10/24، بدين وسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي ثبت‌نام و شركت در دومين آزمون استخدامي متمركز دستگاه هاي اجرايي سال 1394مي‌رساند كه به منظور فراهم نمودن تسهيلات بيشتر براي آن دسته از داوطلباني كه تا اين تاريخ (94/10/26) براي ثبت نام اقدام ننموده‌اند، ترتيبي اتخاذ گرديده است كه متقاضيان ثبت‌نام بتوانند تا روز چهار‌شنبه مورخ 94/10/30 نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمايند؛ لذا كليه متقاضيان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنماي ثبت‌نام و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز، به پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش‌ آموزش كشور به نشاني:  ww.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذكور اقدام نمايند. ضمناً آن دسته از داوطلباني كه قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده‌اند، مي‌توانند در صورت تمايل تا تاريخ فوق نسبت به ويرايش اطلاعات ثبت نامي خود اقدام نمايند.

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور
admin بازدید : 1848 دوشنبه 21 دی 1394 نظرات (0)

 دیوان عدالت اداری به اطلاع معرفی شدگان آزمون استخدامی مورخ 1394/3/1 می رساند: با عنایت به اتمام فرآیند بررسی مدارک و برگزاری مصاحبه تخصصی، اطلاعیه مربوط به فهرست اسامی غائبين واجد شرایط براي شرکت در مصاحبه تخصصی به شرح جدول زير اعلام مي گردد: 

الزامي است غائبين واجد شرايط در مصاحبه تخصصي، دقت لازم را درخصوص موارد زير مبذول نمايند:

الف) آخرين مهلت غائبين واجد شرايط براي شركت در مصاحبه هاي تخصصي از تاريخ انتشار اين اطلاعيه به مدت 2 هفته مي باشد و در صورت عدم مراجعه در مهلت مقرر به منزله انصراف از ادمه ي فرآيند استخدام تلقي مي شود.

مدارك مورد نياز به شرح زير مي باشد:

1-ارائه مدرك شناسايي معتبر(اصل شناسنامه يا اصل كارت ملي) 

2-درصورت داشتن عنوان يا مقام كشوري يا بين المللي و يا سوابق و فعاليت هاي علمي، آموزشي، پژوهشي مرتبط، ايثارگري، حضور در نهادهاي اجتماعي نظير بسيج، جمعيت هلال احمر، كميته امداد امام خميني(ره)، مدارك و مستندات مربوط را ارائه نمايند.

ب) آدرس محل مراجعه:

تهران-خيابان پانزده خرداد غربي-كوچه شهيد اكبرنژاد-نبش كوچه شهيد مقدم سليمي-ساختمان مكتب زينبيه

افراد مي توانند درصورت داشتن هرگونه سوال يا ابهامي با شماره تلفن 6-55609034-021 تماس حاصل نمايند.

فهرست اسامي غائبين واجد شرايط در جلسات مصاحبه تخصصي

رديف
نام
نام خانوادگي
نام پدر
كد ملي
شغل محل معرفي شده
 1
حميدرضا
محب‌علي
علي‌اكبر
70160181
كارشناس شبكه- تهران
 2
مينا
اكبري
ابوالقاسم
439962722
كارشناس حقوقي- تهران
 3
رسول
احمدي بني
رضا
4623609391
كارشناس حقوقي- تهران
 4
رضا
سياه منصور
حاجي علي
4060067458
كارشناس حقوقي- تهران
 5
فراز
جزقاني
عبداله
2280088959
كارشناس حقوقي- تهران
 6
شاهد
محمدي
عيسي
1582262292
تقريرنويس- تهران
 7
اعظم
عدنان راد
محمدتقي
872951278
كارشناس امور اداري- تهران
 8
جعفر
اميني
زيداله
4285602172
كارشناس امور اداري- تهران
 9
محمدعلي
خزايي
بهرام
6649885304
متصدي امور دفتري- تهران
 10
بهاره
مسگري
محمد
370264312
متصدي امور دفتري- تهران
 11
فريد
همتي آرام
محمدحسين
3258339317
متصدي امور دفتري- تهران

 

 

admin بازدید : 1938 دوشنبه 21 دی 1394 نظرات (0)
admin بازدید : 1808 شنبه 19 دی 1394 نظرات (0)

 

سوالات آزمون سر دفتری ازدواج

 

بسته تکمیلی جهت قبول در آزمون سر دفتری ازدواج

شامل سوالات :
سوالات ادبیات فارسی  (۱۵۵ سوال + پاسخنامه)
سوالات عربی  ( ۶۰ سوال + پاسخنامه)
سوالات متون فقهی (۲۲۳ سوال + پاسخنامه + پاسخ تشریحی)
سوالات حقوق مدنی (۱۵۵ سوال + پاسخنامه)
سوالات احکــام شرعــی  (۲۷۰ سوال + پاسخنامه)
سوالات  اطلاعات عمومی  (۳۳۰ سوال + پاسخنامه)

۶ دوره آزمون سر دفتری + پاسخنامه


 
منبع:
نیک بوک

admin بازدید : 2138 جمعه 18 دی 1394 نظرات (0)
آگهي انتخاب سردفتر ازدواج سال 1394
« ویژه آقایان »

سازمان ثبت اسناد و املاك كشور حسب مفاد نظامنامه انتخاب سردفتري ازدواج در نظر دارد با توجه به اعلام نياز واحدهاي ثبتي در سراسر كشور از بین آقایان طريق آزمون كتبي و اختبار، سردفتر ازدواج براي نقاط مورد نياز انتخاب نمايد.

* داوطلبین در زمان ثبت نام الزاماً باید واجد شرایط ذیل باشند:
الف ـ شرايط عمومي
- متدين به دين مبين اسلام و متعهد به نظام جمهوري اسلامي ـ ملتزم به احكام شرعی ـ متأهل ـ دارا بودن حداقـل 25 سال تمام ( متولدین قبل از تاریخ 30/9/1369 )
- حسن شهرت وتوانايي انجام كار وبرخورداري از سلامت كامل جسماني و رواني ـ داشتن كارت پايان خدمت يا معافيت دائم از خدمت نظام وظيفه .
ب ـ شرايط اختصاصي
دارا بودن يكي از مدارك تحصيلي ذيل:
1) دارندگان مدرک علمی حداقل سطح دو ( اتمام رسائل و مكاسب )صادره از شوراي عالي مديريت حوزه های علميه قم، خراسان رضوی و اصفهان و یا از دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت و دانشکده الهیات دانشگاه تهران.
2) دارندگان مدرک افتاء از مراجع مسلم اهل سنت که به تائید رئیس قوه قضائیه رسیده باشد.
3) دارندگان مدرك كارشناسي يا بالاتر در یکی از رشته های حقوق، الهيات و معارف اسلامی ( گرايش فقه و مباني حقوق اسلامي )، علوم ثبتي، حقوق ثبت اسناد و املاک، حقوق سردفتری اسناد رسمی و مدیریت ثبت
4) روحانيون در صورت دارا بودن مدرك تحصيـلي حداقل كارشناسي ( ليسانس) در يكي از رشتـه هاي ادبيات ( فارسي و عرب )، فقه و اصول، تفسير، علوم قرآني، حديث، الهيات و معارف اسلامي .

مواد امتحاني و ضرائب آن : عبارت است از ادبيات فارسي (1) ، عربي(2) ، متون فقهي (3)، حقوق مدني و خانواده (3)، احكام شرعي(3)، اطلاعات عمومي(1)، مقررات ثبت اسناد و املاک و دفاتر ازدواج و طلاق(3)

نحوه ثبت نام :
متقاضيان پس از مطالعه دقيـق و كامل آگهی ثبت نام درصــورت واجد شــرايط بودن مي توانند با مراجعه به سایت اینترنتی www.modiriat.org نسبت به انجام ثبت نام اینترنتی و اخذ شماره رهگیری به نحو ذیل اقدام نمایند و در این مرحله نیازی به ارسال مدارک نیست .
1- ثبت نام در سایت مذکور از تاریخ 18/9/94 لغایت 30/9/94.
2- اسکن عکس پرسنلی 4×3، با عرض 150 و ارتفاع 200 پیکسل و با فرمت JPG و حجم حداکثر 200 کیلو بایت (عکس روحانیون لازم است ملبس به لباس روحانیت باشد)
3- پرداخت حق ثبت نام :
ـ هزینه برگزاری آزمون به مبلغ 350،000 ریال می باشد که از طریق سامانه قابل پرداخت است
شماره رهگیری خود را جهت پیگیری مراحل بعدی آزمون و در یافت کارت ورود به جلسه اخذ و نزد خویش نگهداری نمایند .

توّجـــه:
- قبل از واریز وجه ثبت نام لازم است متقاضیان از انطباق شرایط خود با مفاد آگهی ثبت نام اطمینان حاصل نمایند . بدیهی است هزینه ثبت نام به هیچ وجه برگشت داده نمی شود .
- شماره سریال موجود در رسید فیش واریزی که به وسیله رایانه بر روی آن درج گردیده را در قسمت مربوط به تائید پرداخت وجه ثبت نام عیناً وارد نمائید .
- از آنجائی که کلیه اطلاعات مربوطه طی تشریفات و تکمیل پرونده سردفتری ازدواج از طریق ارسال پیامک به تلفن همراه یا به نشانی پست الکترونیکی اعلامی ارسال خواهد شد، لذامتقاضیان موظفند بندهای 14 و 15 تقاضانامه را تکمیل نمایند. بدیهی است عواقب ناشی از عدم تکمیل بخش های مزبور متوجه متقاضی محترم خواهد بود.
- ثبت نام زمانی تکمیل می باشد که داوطلب با استفاده از کد رهگیری به صفحه مشاهده و چاپ اطلاعات مراجعه و پس از اطمینان از صحت اطلاعات فرم تقاضای شرکت در آزمون را چاپ و نزد خود نگهداری کنند .

تاریخ برگزاری آزمون و نحوه توزیع کارت :
این آزمون در روز جمعه مورخ 25/10/94 برگزار خواهد شد آدرس و محل برگــزاری آزمون همزمان با توزیع کارت ورود به جلسه طی اطلاعیه های آتی در سایت www.modiriat.org به اطلاع داوطلبین خواهد رسید.
اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول که حائز حد نصاب نمره در آزمون کتبی شده باشند حداکثر ظرف یکماه پس از برگزاری آزمون در سایت سازمان ثبت اسناد و املاک به نشانی www.ssaa.ir اعلام خواهد شد و به مدت 20 روز قابل دسترسی است این افراد می بایست تصویر مصدق مدارک مشروحه ذیل را حداکثر ظرف 20 روز از تاریخ اعلام نتیجه از طریق پست پیشتاز به صندوق پستی 1136934611 ارسال نمایند .
1- تصویر مدرك تحصيلي مطلوب.(مندرج در شرایط اختصاصی)
2- تصویر دو طرف كارت پايان خدمت سربازی يا معافيت دائم از خدمت نظام وظیفه عمومی.
3- تصویر تمام صفحات شناسنامه .
4- تصویر دو طرف کارت ملی .
5- 6 قطعه عکس (4× 3) پشت نویسی شده.

تذكّرات مهّم :
1 ) انتخاب سردفتر ازدواج براي اقليت هاي ديني از شمول اين آزمون خارج است و حسب اعلام نياز مراجع ديني مزبور بررسي لازم معمول خواهد شد.
2 )سران دفاتر اسناد رسمي و دفترياران اول مجاز به شركت درآزمون فوق نمي باشند.
3 )برابر تبصره الحاقی به ماده 2 نظام نامه مربوط به انتخاب سران دفاتر ازدواج و طلاق و نقل و انتقال آنان مصوب 22/8/1378 ریاست قوه قضائیه دارندگان پایه های قضائی، وکلای رسمی دادگستری و کارکنان رسمی و پیمانی دستگا ههای دولتی مادام که به مشاغل مذکور اشتغال دارند، نمی توانند به سردفتری ازدواج منصوب شوند.
4 ) سؤالات مربوط به متون فقه متقاضيان اهل سنت از كتب فقهي آنان استخراج خواهدشد . بنابراين لازم است اينگونه متقاضيان در برگ درخواست نوع مذهب را صريحاً قيد نمايند .
5 ) هرمتقاضي حق انتخاب یک محل را دارد و لازم است نام و کد محل مورد تقاضا را در فرم تقاضانامه ثبت نام اینترنتی درج نمایند.
6 )داوطلبان باید محل مورد تقاضا را طبق اعلام نيازهاي ذكر شده در آگهي از جهات مختلف مورد بررسي قرار داده و انتخاب نمايند پس ازثبت نام تغيير محل مورد تقاضا به منظور جلوگيري از تضييع حقوق ساير متقاضيان به هيچ وجه امكان پذيرنمي باشد .
7 ) ثبت نام و شرکت در آزمون و احراز نمره کتبی ایجاد حقی برای متقاضی نمی نماید احرازصلاحيت براي انتخاب سردفتري ازدواج مطابق مقررات به تشخيص سازمان ثبت اسناد واملاك كشور خواهد بود.
8 ) متقاضيان در صورت قبولي حق درخواست تغییر محل را تحت هیچ عنوان نخواهند داشت .

 

برای دریافت کارت اینجا کلیک کنید

admin بازدید : 4689 چهارشنبه 16 دی 1394 نظرات (0)
admin بازدید : 1748 چهارشنبه 16 دی 1394 نظرات (0)

يرو اطلاعيه مورخ 94/10/06 بدينوسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي ثبت‌نام در آزمون دوره دكتري نيمه متمركز (Ph.D) سال 1395 مي‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهيلات بيشتر براي آن دسته از داوطلباني كه تا اين تاريخ (94/10/15) براي ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتيبي اتخاذ گرديده است كه متقاضيان ثبت نام بتوانند تا روزشنبه مورخ 94/10/19 نسبت به ثبت‌نام و يا ويرايش اطلاعات خود اقدام نمايند؛ لذا كليه متقاضيان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنماي ثبت نام و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز، به پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش‌ آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org  مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذكور اقدام نمايند. ضمناً آن دسته از داوطلباني كه قبلاً نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده اند، مي‌توانند در صورت تمايل تا تاريخ فوق، نسبت به مشاهده و ويرايش اطلاعات ثبت‌نامي خود اقدام نمايند.

admin بازدید : 2095 یکشنبه 13 دی 1394 نظرات (0)

دانلود سوالات استخدامی تامین اجتماعی کارشناس امور بیمه ای

شامل : سوالات عمومی و  سوالات تخصصی


سوالات عمومی


277 سوال استخدامی زبان و ادبیات فارسی با  پاسخنامه

205 سوال استخدامی زبان انگلیسی با  پاسخنامه

400 سوال استخدامی ریاضی و امار مقدماتی با پاسخنامه

500 سوال استخدامی فناوری اطلاعات ( مهارتهای ICDL هفت گانه )

750 سوال استخدامی معارف اسلامی با پاسخنامه

330 سوال اطلاعات سیاسی ، اجتماعی و مبانی قانونی با پاسخنامه

340 سوال استخدامی هوش و استعداد تحصیلی  با پاسخنامه





سوالات تخصصی

سوالات اصول و تئوری های مدیریت شامل   ۱۲۰  سوال با پاسخنامه

سوالات  رفتار سازمانی و منابع انسانی  شامل ۸۰  سوال با پاسخنامه

سوالات حقوق بیمه و قوانین و مقررات بیمه های تأمین اجتماعی   ۱۰۵  سوال با پاسخنامه



+

جزوء قوانین و مقررات تأمین اجتماعی

 

 

admin بازدید : 1327 چهارشنبه 09 دی 1394 نظرات (0)

دانلود سوالات استخدامی تامین اجتماعی

سوالات آزمون استخدامی تامین اجتماعی

اگر قصد دارید در آزمون تامین اجتماعی موفق شوید، باید خود را برای آزمون های استخدامی آماده کنید.

ما مجموعه سوالات عمومی , تخصصی چند سال اخیر آزمونهای استخدامی تامین اجتماعی به همراه جزوات اموزشی جهت موفقیت مخصوص ازمون تامین اجتماعی را در یک پکیج ارزشمند گردآوری کرده ایم.

به همراه جزوه آشنایی با صندوق تامین اجتماعی
+
کتاب قانون تامین اجتماعی

رشته :
مدیریت ( دولتی -بیمه – بازرگانی)
اقتصاد (نظری – بازرگانی )
آمار – ریاضی

حسابداری – مدیریت مالی –
مدیریت بازرگانی – مدیریت صنعتی
کامپیوتر (نرم افزار – سخت افزار)

 

admin بازدید : 1672 چهارشنبه 09 دی 1394 نظرات (0)

استخدام جدید سازمان تامین اجتماعی در سال ۹۴

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، رحیم اردلان با اعلام این خبر گفت: سازمان تامین اجتماعی به منظور تکمیل کادر واحدهای بیمه ای و درمانی در سراسر کشور نیروی انسانی مورد نیاز خود را از طریق آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش جذب می کند.
وی افزود: داوطلبان استخدام می توانند نسبت به ثبت نام، از روز شنبه ۹۴/۱۰/۱۲ لغایت ۹۴/۱۰/۱۸ از طریق سایت رسمی سازمان تامین اجتماعی به نشانی WWW.tamin.ir اقدام نمایند.
وی خاطرنشان کرد: تمامی متقاضیان در صورت احراز شرایط برابر مفاد آگهی منتشره، نسبت به ثبت نام در مهلت مقرر اقدام نمایند.
اردلان در ادامه افزود: آزمون کتبی استخدام پیمانی سازمان تامین اجتماعی در تاریخ ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
(داوطلبان گرامی توجه فرمایند هرگونه اطلاع رسانی در خصوص آزمون استخدامی، صرفا از طریق سایت این سازمان معتبر و قابل استناد است).

admin بازدید : 1436 چهارشنبه 09 دی 1394 نظرات (0)

استخدام هیأت علمی در نیروی دریایی ارتش

نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظورتأمین کادر هیئت علمی دانشگاه امام خمینی (ر ه) نوشهر از دارندگان مدرک دکترا در رشته های مشروحه زیر به صورت کارمندی پیمانی ( ماده ۳۳) داوطلب مرد می پذیرد.

الف) شرایط جذب:

  • شرایط عمومی:

۱-تابعیت جمهوری اسلامی ایران ۲- متدین به دین مبین اسلام و اعتقاد و التزام به ولایت فقیه و احکام اسلامی ۳- نداشتن سوء پیشینه کیفری،سیاسی و اخلاقی ۴- عدم سابقه اعتیاد به مواد مخدر و محرومیت از خدمات دولتی۵- داشتن سلامت روانی و جسمانی برابر گواهی اداره بهداشت و درمان(حداقل قد۱۶۰ سانتیمتر)۶- موفقیت در آزمایش های ورودی برابر مقررات استخدامی   ۷- داشتن مدرک¬ فارغ¬ التحصیلی معتبر در رشته‌های مورد نیاز ۸- نداشتن تعهد خدمت به سازمان‌های دولتی و غیردولتی به صورت رسمی، آزمایشی و یا پیمانی.

  • شرایط اختصاصی

(۱) حداکثر سن ۳۵ سال تمام (متولدین ۱/۸/۱۳۵۸ به بعد) می باشد.

تبصره: داوطلبانی که خدمت دوره ضرورت را انجام داده اند طول مدت دوره به حداکثر سن آنان اضافه خواهد شد.

(۲) استخدام مشمولین وظیفه عمومی مستلزم ارایه مدرکی دال بر رسیدگی به وضع مشمولیت آنان از اداره وظیفه عمومی می‌باشد. (استخدام مشمولین غایب و دارندگان کارت معافیت پزشکی ممنوع است).

(۳) مدت پنج سال به حداکثر سن فرزندان معظم شهدا، جانبازان و آزادگان از کار افتاده کلی به ارائه مدرک معتبر اضافه خواهد شد.

(۴) فرزندان کارکنان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از امتیازهای مصوب برخوردار می شوند.

ب) امتیازها:

  1. اعضاء هیئت علمی برابر قوانین و مقررات ارتش جمهوری اسلامی ایران از حقوق و مزایا برخوردار خواهند شد.
  2. داوطلبان در صورت تغییر وضعیت به هیئت علمی وزارتی تابع قوانین و مقررات وزارت علوم و فناوری از نظر حقوق و مزایا خواهند بود.
  3. داوطلبان در طول مدت خدمت پیمانی از حقوق و مزایا و امتیازات برابر قوانین و مقررات ارتش جمهوری اسلامی ایران همانند بیمه خدمات درمانی برای خود و عائله تحت تکفل (تنها همسر و فرزند مستخدم)، کارت اعتباری خدمات حکمت کارت ، بیمه عمر و سایر خدمات رفاهی برابر مقررات و ضوابط موجود بهره مند می گردند.

ج) نحوه جذب و استخدام:

  1. پس از ثبت نام داوطلبان صلاحیت عمومی آنان در هیئت اجرایی جذب ارتش جمهوری اسلامی ایران بررسی می گردد.
  2. داوطلبان حائز شرایط حداقل ۲ ترم تحصیلی به صورت استاد مدعو غیر سازمانی در دانشگاه امام خمینی (ر ه) نوشهر بکارگیری شده تا فرصت فعالیت های آموزشی و پژوهشی برای آنان فراهم گردد.
  3. پس از کسب شرایط صلاحیت علمی (حداکثر ۲ سال) توسط داوطلبان بررسی صلاحیت علمی داوطلبان بر اساس مدارک و مستندات ارائه شده در هیئت اجرایی جذب انجام و در صورت تایید و کسب امتیازات لازم، سوابق جهت صدور حکم هیئت علمی پیمانی به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارسال می‌گردد.
  4. پس از تایید صلاحیت های عمومی و علمی داوطلب توسط وزارت علوم و صدور مجوز حکم هیئت علمی پیمانی نسبت به تغییر حکم استخدامی در ارتش نیز اقدام خواهد گردید و تغییرات استخدامی بعدی آنان تابع قوانین و مقررات وزارت علوم خواهد بود.
  5. در صورت عدم احراز شرایط عضویت هیئت علمی سازمان مجاز است به خدمت پیمانی داوطلبان خاتمه دهد.
  6. برای داوطلبان دوره کوتاه مدت کارمندی (آشنایی با ارتش) پیش‌بینی و اجرا خواهد شد.
  7. متقاضیان استخدام که قبلا دارای سابقه خدمت پیمانی در نیروهای مسلح بوده‌اند ، واجد شرایط استخدام مجدد به صورت پیمانی نمی‌باشند.

د)مدارک مورد نیاز برای ثبت نام:

۱- دو قطعه عکس ۴×۳

۲-روگرفت کارت ملی و شنا سنامه از تمام صفحات

۳-روگرفت کا رت پایان خدمت و یا گواهی اشتغال به خدمت یا کارت معافیت دائم غیر پزشکی و یا برگه اعزام به خدمت.

تبصره: فارغ التحصیلان نیمه اول سال جاری به علت برخورداری از معافیت تحصیلی،از ارائه مدرک یاد شده معاف می باشند.

۴- روگرفت مدرک تحصیلی .

۵- خانواده درجه یک شهدا،جانبازان،آزادگان،فرزندان نظامی و بسیجیان فعال ، روگرفت مدرک معتبراز سازمان مربوطه را جهت برخورداری از

امتیازات مصوب ارسال نمایند.

۶-دارندگان مدارک تحصیلی که مشمول طرح نیروی انسانی می باشند ، باید گواهی اتمام طرح خود و یا معافیت ازآن راهنگام ثبت ‍‍‍‌نام ارائه نمایند.

ه ) چگونگی ثبت نام

۱- ثبت نام از داوطلبان به‌صورت حضوری انجام می‌شود و به مدارکی که با پست ارسال شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۲- داوطلبان برای ثبت‌نام با مدارک پیش‌گفته از تاریخ ۷/۹/۹۴ تا تاریخ ۳۰/۹/۹۴ ( به استثنای روزهای جمعه) از ساعت ۰۸۰۰ تا ۱۳۰۰ با توجه به محل سکونت خود به یکی از نشانی¬های زیر مراجعه نمایند.

تهران، میدان رسالت، انتهای خیابان نیروی دریایی، مدیریت گزینش و اسـتـخـدام نیروی دریایی، تلفن ۷۷۲۲۶۰۰۳ و ۷۷۲۲۶۰۰۷

بندرعباس، جادة اسکله، جنب درمانگاه تخصصی نیروی دریایی، شعبة استخدام، تلفن ۷-۵۵۶۴۱۲۱ ، داخلی ۲۰۵۵

بوشهر، منطقة دوم نیروی دریایی، در دوم دژبان، شعبة استخدام، تلفن ۱۹- ۴۵۴۴۲۰۱ ، داخلی ۳۰۳۶

بندرجاسک، جنب میدان شهدا، منطقة دوم ولایت نیروی دریایی ارتش جمهوی اسلامی ایران، دایرة استخدام، تلفن ۵۲۲۰۴۵۸

چابهار، کنارک، منطقة سوم نیروی دریایی ارتش ج. ا. ا، جنب در دژبان، دفتر گزینش و استخدام نداجا، تلفن۴۳۱۲۱۴۵ و ۴۳۱۲۹۲۲

نوشهر، دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره)، تلفن ۳۲۵۳۰۸۳

رشت، میدان نیروی دریایی، فرماندهی آموزش تخصص های دریایی، دفتر استخدام، تلفن ۳۲۳۹۹۷۵

خرمشهر، پایگاه نیروی دریایی، نیروی انسانی، شعبة استخدام، تلفن ۴۲۳۳۵۱۸

سیرجان، بلوار امام رضا(ع) ، آمادگاه ناوگان جنوب نداجا، در لنگر، شعبة گزینش و استخدام ، تلفن ۳۲۰۳۵۶۳

مشهد،کوه سنگی هشت، ابتدای خیابان شهید بهشتی، دفتر نمایندگی نیروی دریایی، تلفن ۰۵۱۳۸۵۹۸۸۱۱   – ۰۵۱۳۸۵۹۸۳۰۰

شیراز، میدان اطلسی، نبش خیابان فروغی ، روبروی بانک سپه ، دفتر نمایندگی نیروی دریایی، تلفن ۰۷۱۳۲۲۸۶۳۱۳

اصفهان، خیابان ارتش، سه راه حکیم نظامی، خیابان صفه، نرسیده به اتکاء جنب کانون بازنشستگان نیرو های مسلح، دفتر نمایندگی نیروی دریایی، تلفن ۰۳۱۳۶۲۰۲۱۴۶

کرمانشاه، بلوار حافظیه، خیابان شهید غیرتمند، نرسیده به بانک حکمت ایرانیان، دفتر نمایندگی نیروی دریایی، تلفن   ۰۸۳۳۸۳۹۵۰۹۳

تبریز، خیابان آزادی، جنب بیمارستان ارتش، دفتر نمایندگی نیروی دریایی، تلفن ۰۴۱۳۵۴۱۴۱۳۶

* محل و ساعت برگزاری آزمون کتبی و تخصصی هنگام ثبت نام اعلام خواهد شد.

* شمارة تلفن های ۷۷۲۲۶۰۰۳ و ۷۷۲۲۶۰۰۷ در وقت اداری آمادة هرگونه پاسخگویی است.

admin بازدید : 1264 چهارشنبه 09 دی 1394 نظرات (0)

دعوت به همکاری معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات جامعه تعلیمات اسلامی یزد

معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات جامعه تعلیمات اسلامی یزد به منظور تکمیل بانک اطلاعات علاقه مندان به همکاری با این مجموعه فرهنگی وآموزشی ،از کلیه برادران و خواهران فارغ التحصیل مقاطع کارشناسی و بالاتر در رشته های مهندسی کامپیوتر،مهندسی فناوری اطلاعات و علوم کامپیوتر دعوت مینماید با مراجعه به نشانی http://www.lms.mahs.ir/Enroll درعناوین شغلی جدول ذیل نسبت به تکمیل اطلاعات اقدام نمایند.
گزینش همکاران در فرصت های شغلی ستاد و مدارس مجموعه ، صرفا از میان ثبت نام شدگان در سامانه و پس از موفقیت در فرآیند مصاحبه تخصصی و عمومی،انجام خواهد پذیرفت.

admin بازدید : 1287 چهارشنبه 09 دی 1394 نظرات (0)

به گزارش پایگاه خبری اخبار زمین،  دانشگاه پیام نور مرکز اراک جهت تدریس در این دانشگاه دعوت به همکاری می کند.

دارندگان مدرک فوق لیسانس و دکتری مهندسی خودرو جهت تدریس در دانشگاه می توانند رزومه و مدارک خود را در ساعات اداری به دفتر ریاست دانشگاه تحویل نمایند.

پل های ارتباطی دانشگاه پیام نور مرکز اراک:

آدرس:اراک-کمربندی شمالی بعد از جاده فرودگاه ، دانشگاه پیام نور مرکز اراک

شماره تلفنهای داخلی مرکز اراک

بعد از  تماس با شماره ۳۴۰۶۲۶۰۰-۰۸۶ دا خلی مورد نظر را شماره گیری نمایید .

شماره فکس :۳۳۶۷۵۵۷۹-۳۳۶۷۵۵۹۷

کد پستی دانشگاه : ۳۸۱۸۸۸۹۵۸۱

صندوق پستی دانشگاه : ۳۸۱۹۵-۸۵۴

حوزه ریاست و معاونت اجرایی          مقامی    ۳۰۱,۳۰۲

admin بازدید : 1279 یکشنبه 22 آذر 1394 نظرات (0)

دانشگاه یزد در راستای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود به استناد مصوبه هفدهمین نشست هیأت امناء دانشگاه مورخ 94/10/6 از طریق آزمون عمومی و مصاحبه تخصصی و همچنین گزینش، نسبت به جذب عضو قراردادی جهت اشتغال در واحدهای مختلف دانشگاه اقدام می نماید. متقاضیان می توانند از تاریخ 94/9/22 لغایت 94/9/28 جهت دریافت اطلاعات تکمیلی و چگونگی ثبت نام به آدرس الکترونیکی www.yazd.ac.ir  مراجعه نمایند.

admin بازدید : 1599 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

دانشگاه تربیت مدرس برای تکمیل کادر نیروی انسانی خود از میان فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در صورت داشتن شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید.

متقاضیان واجد شرایط می توانند مدارک خود را به شرح رزومه شخصی، تصویر آخرین مدرک تحصیلی، تصویر شناسنامه، تصویر کارت ملی و تصویر کارت پایان خدمت حداکثر تا یک هفته پس از انتشار آگهی (در روزنامه بازار کار و درج در پورتال معاونت پشتیبانی و منابع انسانی) از طریق نمابر ۸۲۸۸۳۲۹۴ به مدیریت امور اداری دانشگاه ارسال نمایند بدیهی است پس از انجام مراحل مصاحبه و گزینش پذیرفته شدگان به صورت قراردادی استخدام می شوند.

شرایط لازم:

* اخذ مدرک از دانشگاه های مورد تأییر وزارت علوم تحقیقات و فناوری با معدل بالای ۱۵

* حداکثر سن برای دارندگان مدرک کارشناسی ۳۰ و برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد ۳۵ سال می باشد

* ترجیحاً ساکن تهران * طی دوره ICDL با ارائه گواهی معتبر

* داشتن حداقل دو سال سابقه کار مرتبط با عنوان شغلی مورد نظر

* شایان ذکر است به مدارک ناقص و همچنین به درخواست دانشجویان شاغل به تحصیل ترتیب اثر داده نخواهد شد

در ضمن متقاضیان گرامی می بایست عنوان شغل مورد نظر را در تقاضای خود درج نمایند.

ردیف

عنوان شغل

تعداد مورد نظر

جنسیت

شرایط اختصاصی

۱

کارشناس اطلاعات و آمار

۱ نفر

مرد

مدرک کارشناسی یکی از رشته های آمار – مدیریت آموزشی – تسلط به زبان انگلیسی IELTS (نمره ۵) – دارای تجربه مناسب در زمینه انجام تحلیل های آماری در حوزه آموزش عالی و اعتبار سنجی دانشگاهی

۲

کارشناس مشاوره

۱ نفر

مرد یا زن

مدرک کارشناسی ارشد رشته روان شناسی بالینی – تسلط به زبان انگلیسی – تسلط کامل به spss و آشنایی با state – دارای تجربه در زمینه آنالیز داده های سلامت روان – انجام مشاوره های بالینی و توانایی تفسیر تست های روان شناختی

۳

کارشناس واحدهای خارج از کشور

۱ نفر

مرد

مدرک کارشناسی یکی از رشته های علوم سیاسی، علوم اجتماعی، زبان انگلیسی و مترجمی زبان انگلیسی، تسلط به زبان انگلیسی

۴

کارشناس امور بازنشستگی

۱ نفر

مرد

مدرک کارشناسی رشته های مدیریت و امور اداری، تسلط به زبان انگلیسی در حد معمولی، آشنایی با احکام کارگزینی و مقررات بیمه ها و بازنشستگی

۵

کارشناس حقوقی

۱ نفر

مرد یا زن

مدرک کارشناسی رشته حقوق – تسلط به زبان انگلیسی در حد درک مطلب و خواندن متون

۶

کارشناس بودجه

۱ نفر

مرد

مدرک کارشناسی یکی از رشته های مدیریت، اقتصاد، حسابداری، مدیریت IT، آشنایی با نرم افزار کنترل پروژه و قیمت تمام شده، آشنایی با مفاهیم بودجه

۷

کارشناس آزمایش NMR

۱ نفر

مرد یا زن

مدرک کارشناسی یکی از رشته های فیزیک اسپکتروسکپی، شیمی، مهندسی برق، مهندسی شیمی – تسلط به نرم افزارهای خاص تفسیر و تحلیل طیف های NMR، کار با مواد شیمیایی و درک مهندسی

 

admin بازدید : 1503 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)

آگهی استخدام آبان ماه موسسه اعتباری کوثر در تهران

موسسه اعتباری کوثر درنظر دارد به منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود، از طریق آزمون استخدامی از بین داوطلبان (آقا) دارای مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته های زیر جهت متصدی اموربانکی (ریالی و ارزی) برای شهرهای استان تهران   ، طبق ضوابط نموده و پس از طی مراحل مصاحبه و گزینش به کارگیری شوند .
الف) شرایط عمومی
۱-تابعیت ایران و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی و اعتقاد به اصل ولایت فقیه.
۲-متدین به دین مبین اسلام و مذهب شیعه جعفری اثنی اعشری .
۳-دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم غیرپزشکی .
۴-حداکثر سن داوطلب ۲۵ سال تمام، برای مقطع تحصیلی لیسانس( مدت خدمت سربازی به حداکثر سن داوطلب مرد افزوده میشود) .
۵-فرزندان خانواده های نیروهای مسلح، معظم شهدا و جانبازان در شرایط یکسان در اولویت می باشند.
۶-وضعیت جسمانی و روانی:
۶-۱ برخورداری از سلامت کامل جسمی و روانی .
۶-۲ برخورداری از روابط عمومی مناسب و آراستگی ظاهر.
۷-عدم اعتیاد به مواد مخدر ودخانیات .
۸-عدم سوء پیشینه کیفری .

ب) شرایط تحصیلی

۱-دارابودن مدرک تحصیلی لیسانس باحداقل معدل ۱۴ ازدانشگاهها و موسسات آموزش عالی مورد تائید وزارت علوم تحقیقات وفناوری در رشته های تحصیلی زیر: – حسابداری – علوم بانکی – مدیریت بازرگانی
۲-دارندگان معدل ۱۷ به بالا در رشته های فوق ضمن اولویت در جذب ،از شرکت در آزمون کتبی نیز معاف می باشند.
۳-دارابودن گواهینامه پایان دوره مهارت های هفت گانه ICDL و یا تسلط برکاربری رایانه.
۴-تسلط نسبی به زبان انگلیسی .
۵-بومی بودن در شهر ( داشتن حداقل ۱۰ سال سکونت )

ج) مدارک مورد نیاز برای شرکت در آزمون
۱. فرم تکمیل شده اطلاعات فردی.
۲. تصویر مدرک تحصیلی .
۳. عکس درابعاد ۴×۳ که طی یک ماه اخیرگرفته شده باشد.

در پایان مجددا متذکر می شود که ثبت نام فقط و فقط از داوطلبان آقا صورت می پذیرد .

فرم ثبت نام:
http://www.kosarfci.ir/motesadi-form

admin بازدید : 1148 جمعه 29 آبان 1394 نظرات (0)
شرکت رایا فعال در حوزه مخابرات نفت و گاز در تهران استخدام می نماید :

۱٫      مهندس مخابرات : حداقل ۱ سال سابقه – آشنا به طراحي سيستم هاي مخابراتي نفت و گاز

۲٫      مهندس مخابرات : حداقل ۳ سال سابقه مسلط به طراحي سيستم هاي رادويي صنايع نفت و گاز

 

كارجویان گرامي لطفا رزومه خود را به ايميل درج شده ارسال نمايند

 
 
پست الکترونیکی: jobs@raya.company

تعداد صفحات : 76

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3035
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 6053
  • آی پی امروز : 217
  • آی پی دیروز : 268
  • بازدید امروز : 561
  • باردید دیروز : 1,988
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 2,549
  • بازدید ماه : 69,399
  • بازدید سال : 384,450
  • بازدید کلی : 5,545,086